20100216

test

Jag gjorde ett test på Nordsjö idé och design och jag måste säga att jag tycker att det stämmer ganska bra. Inte allt kanske för jag tycker att jag tänker igenom min inredning, ganska mycket till och med. Men det andra och framförallt det om att det jag tycker om får plats i mitt hem, inte det som är hippt och inne utan det jag gillar och trivs med.




Du är en myshumla
Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan. Naturligt, mjukt och ombonat där inget stör. Möbler som omsluter dig. Hemma hos dig är det hemvant, hemtrevligt och lagom inbott. Du älskar naturfärger och milda toner. Gärna organiska mönster på tapeter och tyger. Färg, tapet och golv med skön struktur gillar du också. Möblerna och inredningen är inte så genomtänkt. Du har helt enkelt valt det du tycker om och det du tycker om har fått stanna. Som kära gamla vänner. Mys är bäst!












Inga kommentarer: