20100928

fortsättning följer?

Jag tycker det är jätteroligt med bloggar, både att läsa andras och att själv skriva. En sak saknas dock och det är dialogen med er som läser, jag vet att ni finns men jag ser det nästan aldrig på andra sätt än genom ökande siffror i besöksstatistiken.
Visa därför om ni vill fortsätta läsa genom att skriva en kommentar, jag har satt upp en gräns för hur många som krävs för att jag inte ska lägga ner.

Uppdatering: Fortsättning följer! Åtminstone ett tag till, men ni får fortsätta hålla dialogen levande...

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Skriv så tangenterna flyger! Är så spänd på att för höra om er vardag med en bebis :) Bli inspirerad av ditt pysslande också.

Ska bli bättre, jag lovar.

Anonym sa...

Det är klart du ska fortsätta att skriva. Jättekul att höra vad du och J håller på med där hemma, mitt sätt att ha lite koll på stan liksom ;)
// Emma

Malin sa...

men Lina, du kan ju inte sluta blogga nu är bebben snart kommer! det är ju det alla väntar på! =) jag blir också inspirerad aatt läsa om ditt pysslande, keep it up please!
KRAM

Susanne sa...

Absolut du ska fortsätta, alltid roligt och läsa...