20100528

gles aktivitet

Den senaste tiden har här varit väldigt glest med inlägg. Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Just nu jobbar jag ju heltid och pluggar heltid och det innebär att jag har fullt upp från morgon till kväll. Att graviditeten sedan gör att jag är väldigt kvällstrött gör inte saken bättre.
Nu är det bara en vecka kvar innan skolan tar sommaruppehåll och jag "bara" ska jobba. Då kan det bli mer tid att blogga igen, förhoppningsvis!!

Det känns fortfarande konstigt med sommaruppehållet eftersom det kan komma att bli ett ganska långt uppehåll. Troligtvis kommer jag inte läsa under hösten utan ha uppehåll ända till vårterminen. Detta är inte beslutat än, men det lutar åt det för att vi alla ska ha tid att anpassa oss till allt som händer och sker i livet.

Inga kommentarer: