20100302

Ny vecka, ny bostad...

Idag hade jag ju kunnat visa lite bilder på nya lägenheten om jag bara hade tänkt på det i tid. Internet fungerar nämligen inte hemma än utan jag tillbringar dagen hemma hos kära mor (som jobbar) eftersom jag måste ha uppkoppling för att kunna plugga. Alltså hade jag kunnat visa bilder idag om jag hade tänkt på att ta med kameran hit, men det får bli en annan dag istället.

Flytten gick bra, det var många med som bar möbler och lådor vilket innebar att vi var klara strax efter lunch. Då återstod förstås att packa upp de flesta lådorna så det håller vi på med om kvällarna hemma nu. Det är konstigt egentligen att man så fort anpassar sig och relaterar till en ny bostad som hemma. Det gick bara några timmar innan det verkligen kändes som hemma, och vi är väldigt nöjda med att ha genomfört flytten.
Nu är det ju bara det roliga kvar, att inreda och fixa och greja!!

DU är hjärtligt välkommen upp på en fika om du har tid och lust en dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer gärna! Är hemma nästa helg om det passar :)/ Emma D

Linas sa...

Det passar säkert, vi kan väl höras närmare! Kram