20100225

Flytt!

Nu är det inte länge kvar, inte länge alls. I eftermiddag klockan 15.00 ska vi till fastighetsbyrån och skriva kontrakt, betala för lägenheten och få nycklarna!!!!

Jag skulle tro att vi sedan åker raka vägen dit bara för att känna in oss och förstå att den är vår, då ska jag passa på att ta bort de hemska kakeldekorationer som sitter i köket. Efter det startar arbetet med att flytta in. De sista lådorna ska packas i gamla lägenheten och så ska vi faktiskt börja flytta lådor så att inte snälla släktingar och vänner måste göra allt på lördag.

Det gula är tyvärr kakel så det blir kvar, men blommorna ska BORT!

Det känns fantastiskt nu, jag är lite nervös fast på ett bra sätt och längtar efter att klockan ska bli tre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

h så kul med flytt!!! Vet hur mkt du har längtat =) Hoppas allt går lätt och smidigt. Tips till det gula kalklet är att det finns vit/svart eller säkerligen fler färger att välja på att klistra över, kostar inte många kronor på Lagerhouse. KOmmer gärna och hälsar på nästa gång jag är hemma. =)/ Emma D

Linas sa...

Du är jättejätte välkommen nästa gång du kommer! Tack för tipset, visste inte att lagerhouse har jag har hittat på andra ställen, men det kan ju vara värt att jämföra priserna..

Jag längtar jättemycket, mer och mer hela tiden faktiskt. Fast mer efter att ha flyttat än att flytta faktiskt!

Josse sa...

Det kommer att bli så bra!!! WIie!

Jag sitter här och håller tummarna att du orkar komma till jobbet imorgon!!!! HOPPAS HOPPAS! puss

Malin sa...

Jag köpte mina på Coop Bygg i Falköping, fanns lite olika färger och mönster. KOstade ca 45 kr för 10 st, tyckte det var ett bra pris, det billigaste jag htitat i alla fall! =) lycka till med flytten.