20100219

Spänning

Ikväll ska jag och älsklingen åka till Skövde för att se Shutter Island. Innan du börjar fundera, ja vi hittar på mycket den här veckan!

Jag som är en feg person när det gäller film, ser aldrig på skräckfilmer tex, är ganska spänd och nervös. Jag har läst boken, Patient 67 på vilken filmen bygger, så jag vet att det kan komma att vara lite för mycket spänning för mig. Trots det ser jag fram emot kvällen, jag har ju min starka, snygga man att hålla i om det är otäckt...

Hoppas att din fredagskväll blir lika trevlig som min!

3 kommentarer:

Malin sa...

Hej! Tyckte inte boken var sådär jätteäcklig som jag trodde. Är ju också lite mesig av mig vad gäller sånt. Men de kan ju ha filmat mycket psysikt äckliga scener. Säg till om du klarade av den så kanske jag gör det med! =)

Josse sa...

Hej!

Du den 27 när ni flyttar, det enda som jag vill hinna med den dagen förutom är 75 min afrodans som börjar kl 14.00!? Men om jag kommer dit innan och efter så hoppas jag att det kan gå bra det med?! Puss

Linas sa...

Malin: Jag klarade absolut av att se den, vill se igen och rekommenderar dig starkt att göra detsamma.

Josse: Självklart kan du åka och träna på lördag. Ni får inte känna er tvingade att koma, det är bara om ni vill och kan. Puss