20100204

Loppis-vågen



Här kommer de utlovade bilderna på vågen som blev min för dryga hundralappen häromdagen. Jag tycker mer och mer om den, den kommer bli så fin i nya köket. Jag älskar att det är lite sliten, det syns verkligen att den inte har stått undangömd i ett skåp hela sitt liv, den har blivit använd och fått fylla sitt syfte.
Kanske kommer även jag att använda den som våg, men i första hand köpte jag den för att den är vacker att se på, så den blir nog fruktskål.



Jag längtar efter att flytta nu. Jag blir trött på allt stök här i gamla lägenheten, det står lådor överallt och när man ska laga mat är det alltid något man får leta i som redan är nedpackat. Jag vill måla, slipa och spika upp tavlor, ställa vågen på sin plats och pyssla med allt roligt som en flytt innebär!! Om en månad är det dags så det är faktiskt inte så farligt länge kvar nu...

Inga kommentarer: