20100214


För mig är inte alla hjärtans dag en jättestor högtidsdag faktiskt. Vi har aldrig firat hemma så jag har inga traditioner kring det. Ska jag vara helt rak och ärlig, vilket jag alltid försöker vara, så tycker jag mest att det är ett jippo som handeln har skapat för att få ökad försäljning. Vi firar därför inte så mycket här hemma, inga presenter och så. Vi passade på att äta en riktigt lyxig frukost i morses med gott bröd, många olika sorters pålägg, flera olika grönsaker och underbar juice. Satt länge och åt och njöt!

Jag är mer för att visa kärlek och uppskattning i vardagen. Jag älskar att hitta på saker för att visa J hur mycket jag tycker om honom. Tycker att kärleksbetygelser ska komma spontant och inte för att någon annan har bestämt att det är en viss dag.

Nu är det ju ändå alla hjärtans dag idag och jag vill passa på att tacka alla er som läser min blogg, det betyder mycket. Alla vänner, nära, kära och andra som jag känner: JAG TYCKER OM ER ALLIHOP!

Inga kommentarer: