20090203

det var längesen jag gjorde någon rolig lista, så här kommer en:


Namn: Lina
Födelsedag: 13 november
Hemstad: Falköping
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkblond
Längd: 170 cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 38 -39 beroende på skor
Är dina föräldrar skilda: Ja
Mål förra året: Att ha mycket roligt och njuta av livet.
Första du tänkte på när du vaknade: Redan?

ANTAL
Syskon: tre stycken.
Piercings: noll.
Tatuering: noll.

FRAMTIDEN

Namn på barn: hmm... Zacharias kanske...
Vill du bli när du blir gammal: Rik och frisk pensionär!
Drömjobbet: Hade jag vetat det så hade jag varit på väg dit nu.

FAVORIT

Mat: Tacos, Lasagne,
Sport: Fotboll
Djur: Hundar
Glass: oj va svårt, jag är ju glassoman
Nummer: inte en aning, men eftersom både jag och johan är förra den 13 så säger jag det.
Tuggummi: Mint
Helgdag: Julafton och midsommarafton
Årstid: Sommar
Tandskrämssmak: Mint
Radiostation: P3

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja

Sovit utomlands: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej

Velat bli modell: Nej
Gjort något dumt som du har skrattat åt i dag: JA!!
Sett en död människa: Ja
Använt droger: Nej
Ätit sushi:
Ja
Retats:
Ja

THIS OR THAT
Cider/öl: Cider
Pepsi/cola:
Cola
Mc donalds/burger king: Mc donalds
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/Veg: Kött
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt (???)
Kakor/paj: Kakor
Mtv/vh1: MTV (?)
Blind/döv: Döv

KAN DU
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Ja (fast om det går att läsa är en annan femma)
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej

SENAST DU
Skrattade: I går
Grät: I söndags
Tuggade tuggummi: I fredags
Drog ett skämt: Vet ej
Sjöng en sång: I går


Inga kommentarer: