20090203

bloggtips från mig.

Jag har börjat läsa en blogg som jag tror kommer bli en av mina absoluta favoriter framöver. JAg säger bara, gå in du också och läs vad bokhororna har att säga om böcker, läsning och andra intressanta företeelser i vår nutid.

Måste bara visa bilden från Johanna Ö:s (en av bokhororna) bokhylla som hon har fått både beröm och kritik för.



Jag tycker att det är jättesnyggt, men tror inte att det är något för mig. Just nu är bokhyllan här hemma sorterad efter genre, fast i vissa fall står alla verk av en författare tillsammans. Tycker att det är jättesvårt. Jag funderar på att sortera om dock, så att de ska få stå i bokstavsordning efter författaren.
Men fortfarande skulle jag då få leva med att mitt ordningssinne störs av att böckerna inte står i storleksordning. Har du ett tips?
Hur har du sorterat din bokhylla?

Inga kommentarer: