20090108

mellandagsrea

Har idag tillbringat min lediga dag (eftermiddag) på stan. Hann med: Lindex där jag hittade billiga strumpor, Veromoda där det fanns mycket snyggt på REA. Jag fick med mig en ny mössa och en halsduk/sjal som passar bra till min ganska nya gråa kappa, en turkos top och en mysig kofta. Trätorgets skor där jag hittade ett par stövlar, halva priset! Miljöshopen där jag fick tag på en julstjärna för halva priset som jag ska ha till nästa år och några snygga julgranskulor.
Apoteket (där var det tyvärr inte rea).
Om jag ska vara ärlig så var jag ju inne i betydligt fler butiker, men där hittade jag inget som var tillräckligt snyggt för att få komma med mig hem idag.

Hade det inte varit för att jag och Johan har bestämt oss för att inte äta så mycket kakor och godis under en period (hur länge vet jag inte) så skulle jag nog ha avrundat det hela med en kopp kaffe och en semla. Men det blev bra ändå!

Inga kommentarer: