20080408

En rolig liten lista..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Verkligen, räknar timmarna tills jag träffar honom igen
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar
Vad åt du senast?
glass
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, från Johan
Har du varit med i en rättegång?
Neeeej
Är du polare med grannarna?
Inte direkt
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska
Vilka språk pratar din pappa?
Svenska, engelska och tyska
Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I lördags när vi åkte till Roy och Kristina
Gay?
Isf är de mer än jag visste
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nepp
Har du något husdjur?
bara dammråttor
Har du täckt någons hus med toapapper?
Not really
Har du varit på stranden?
ja, fast inte de senaste månaderna
Minns du dina/din musiklärares namn?
Helena, Thorbjörn, Kent, Ann-Britt
Hur bra är din syn?
Jag kör bil utan glasögon…
Har du varit på ett party?
Såklart
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag var 100 % säker på att inte dö så
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syrra?
Det krävs en del för att godkännas...
Har du varit utomlands?
jo..
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Kanske Tomas&Lottas eftersom det är ovanligt med vinterbröllop (men bäst, det är ju alltid roligt att bli bjuden och få vara med en så stor dag..)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Det tror jag
Var är dina syskon just nu?
I sina sängar, simon kan ju förstås ligga i ett tält någonstans.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den har jag berättat för en enda utvald person och så kommer det att förbli. Kanske blir den verklighet en dag!!
Vem ringde dig senast?
Jobbet
Vilken tid gick du upp imorse?
jag gickoch lade mig vid 07.30 så jag gick upp 14.15
Vad ska du göra i helgen?
jobba och ta det lugnt resten av tiden
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Kan jag tänka mig
När var du riktigt sjuk senast?
i höstas, hade körtelfeber
När såg du en kändis senast? Vem var det?
ojojoj. Inte en aning
Vad finns i din bakficka?

har ingen sådan
Har du färglinser?
Inga linser alls
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
jobbade för fullt
Vad är det första du gör på morgonen?
öppnar ögonen
Vad ska du göra efter det här?
skicka ett sms och fortsätta jobba

Inga kommentarer: