20080331

Jag är fortfarande vaken. Har inte varit några som helst problem fram tills nu. Men nu börjar det kännas. Jag ska nog fylla min flaska med vatten snart så att jag kan dricka mig vaken. Det blir en banan också, allra först. Den kom jag på att jag hade här i väskan bredvid mig, väldigt smidigt.
Ska bli skönt att komma hem och sova om några timmar. Jag har redan mörklagt rummet med hjälp av två mörkblå lakan eftersom det inte finns rullgardin eller persien än. Härligt att veta att allt sån är klart. Det är bara att borsta tänderna och klä av sig så kan man sova sen. Äta frukost ska jag alldeles strax göra så att det också är klart.

Så mycket konstiga ljud man hör på nätterna förresten. Det knäpper i väggarna. Bilar utanför låter jättehögt. Kylskåp som går i gång. Allt låter och allt hör man. Men det är väl bara att vänja sig.

Inga kommentarer: