20080307

fick ett erbjudande igår

Sent på kvällen, jag hade redan somnat när telefonen ringde. Det var Källe. Han undrade om jag och Johan ville ta över hans biljetter till Alicia Keys konsertn på hovet i stockholm på lördag.
Ja alltså imorgon.
Så nu ligger jag här och kollar tågtider och priser för att se om det är möjligt överhuvudtaget. Johan har match på söndag så vi måste ju hinna hem i tid så att han kan ladda upp för den. Så det jag har hittat är att vi i så fall får åka upp 9.11 till stockholm och sedan åka hem 00.20 och då åka tåg hela natten.
Håller okså på att diskutera hur vi ska göra, via SMS eftersom Johan jobbar.
Vi får se hur det blir, det är ju ett jätteerbjudande och skulle verkligen vara roligt att se henne live. Nu ska jag diskutera vidare och kanske äta lite frukost.

Inga kommentarer: