20110106

Min första julafton


Allt startade med paketöppning i mammas och pappas säng eftersom tomten varit på besök under natten, det var en Bamse-bok som man får tugga på sa de. Men jag väntar nog ett tag för jag tycker bäst om tummen just nu.

Sen åkte vi till morfar och Inger där jag fick jullunch från mamma.


Det är ganska jobbigt att fira jul, så efter maten passade jag på att somna i morfars famn, sen skulle vi vänta på Kalle Anka så jag sov lite hos mamma också.

Kalle Anka verkade inte vara min grej riktigt så jag fortsatte sova...

Jag sov så klart i bilen på väg till farmor och det var så skönt så jag sov vidare när vi kom fram...

och efter att ha ätit och tittat på när pappa öppnade mina julklappar somnade jag hos farmor. Innan jag somnade och sov hela natten..

/Tyra

1 kommentar:

josse sa...

Men fyyy tusan tyra!! Nu måste "moster" ändå läxa upp dig lite.. Vad som än händer i världen, krig, åska, förseningar, tålig mage, mens, hicka m.m så missar man ALDRIG Kalle Anka på julafton! That´s it! GRRR!Nu tar du till dig detta och kollar nästa år annars så blir det ett himla väsen från mig och micke!