20101207

TID

Alla fyller vi vår tid med olika saker och nu för tiden går mycket av min tid åt till planering.. Framförallt de dagar då vi ska i väg någonstans och har en tid att passa. Redan på morgonen börjar tankarna snurra kring vad som måste packas ner i skötväskan (förutom blöjor och liknande som redan finns där) dessutom krävs planering för att "utflykten" ska stämma in med tösabitens mat och blöjbyten. Som om inte det vore nog krävs det att hon följer min planering och inte bajsar eller kräks på oss båda precis när jag tycker att vi är klara för avfärd.

Nåväl, idag är en sådan där dag och idag ska vi förutom de vanliga grejerna dessutom packa flaskor och mjölk eftersom Tyra ska få mysa med bonusmormor Inger några timmar. Av ingen annan anledning än att de vill mysa lite tillsammans. Jag då? Jo, jag ska åka upp till stan, uträtta några ärenden och sätta mig på ett kafé och äta något gott i lugn och ro. Tid för mys och tid för avkoppling! Bara planeringen klaffar först!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas allt klaffade och att du fick lite egen tid. Mys på! Kram Emma