20101018

En liten prinsessa anlände i fredags,
51 cm lång och 3435 g tung!!!

4 kommentarer:

Anna Kjellstrand sa...

Grattis här med!!!
Vad skönt att vi gissade totalt fel och att hon nu är här. Underbart med en liten prinsessa. Hoppas ni mår bra. Sköt om varandra! *kram*

Anonym sa...

hej Lina och stort grattis till bebisen!!! Emma skvallrade att hon sett på facebook och då kunde jag ju inte låta bli att läsa din fina blogg... Själv är jag ju i högsta grad i väntans tider, bebisen ska komma 30/10 är det sagt. Oj vad jag känner igen mig i halsbränna och ligga på soffan, garvade gott. Jag hoppas att allt gick bra - man tror ju nästan innan att dem aldrig kommer att komma ut=)
Ha det så gott och hälsa Johan.
Kram från Frida (Johans kusin, fast det vet du ju)

Lovisa sa...

Stort grattis! Hoppas hela familjen mår bra. Sköt om er! Kramar

Linas sa...

Anna: Vi myser och njuter så mycket vi kan. Går ju inte att se sig mätt på henne..

Frida: Väntan är lång på slutet när man bara vill att de ska komma ut. Hörde från Ann-Sofie att du haft det lite kämpigt ett tag, vi får väl hoppas att du slipper gå över tiden i alla fall. Vi får se till att träffas med de små sen när även ni hunnit landa. Johan hälsar.

Lovisa: Tack!