20101011

Ankomstdatum??

På ultraljudet sa de att bebisen ska komma den 20101020, om nio dagar alltså. Själv har jag tidigare röstat för 101010, men med tanke på att jag sitter här och skriver just nu så förstår ni alla att så blev det inte. Trots att jag haft kraftiga och ganska täta förvärkar hela helgen har liten alltså inte behagat dyka upp. Trots att jag alltså har nio dagar kvar till beräknad förlossning börjar jag ibland fundera på om jag kommer få fortsätta vara gravid ett par år till, det känns nämligen som att den bara vill retas med mig...

Så jag tänkte, ska vi ta och gissa när den kommer? Du kan väl skriva en kommentar med det datum och klockslag du tror det blir så ser vi vem som kommer närmast (ditt namn också så jag vet vem som gissar). Jag utlovar ett litet pris till vinnaren.

7 kommentarer:

Heléne sa...

Det här med att gissa är svårt men jag tror på den 17 okt kl 17.24 Kramar till dig!

Anna Kjellstrand sa...

Hmmm svårt att motstå en tävling ;-), hur är det med din mor/svärmor, gick de över tiden t.ex?

Linas sa...

Mamma har fött två före BF och två med planerat snitt.
Svärmor gick över med båda om jag förstått det rätt.

Emma sa...

Jag tror bebisen tittar ut den 21 oktober kl 21.44. Bara för att reta dig så kommer den ju inte komma på planerad dag..hehe

Anna Kjellstrand sa...

Då säger jag 22 oktober kl 16:42 är det klart!

Ansi sa...

Hmm detta är ju inte så lätt men varför inte den 19:e kl 07.35

Frida sa...

Jag tror att han/hon håller sig till planerna.. den 20 okt runt kl 11 :)
Kramar på dig syster