20100319

Fredag

Skulle egentligen ha jobbat idag, men eftersom min elev blivit sjuk så fick jag välja om jag ville jobba (och egentligen inte ha något att göra) eller stanna hemma och plugga. Jag förlorar iofs lite pengar på det, men jag valde ändå att stanna hemma. Plugg har det inte blivit mycket, utan istället en riktigt slapp dag. Jag har målat min byrå en gång till, så snart är den klar!!!
Ska nu gå till Ica och handla hem grejer för att göra landgångar till J och mig ikväll. Har varit sugen på det ett tag, så nu var det dags. Kvällen bjuder, förutom landgångar, på trevligt TV-innehåll. Först ut är "Vem vet mest" i SVT2, sedan kommer "Soldidan" i TV4. Kanske finns det något mer sevärt i tablån, men inget som går upp mot klassikern "På spåret" som hade säsongsfinal förra veckan.

Har du några tips angående sevärda TV-program?? Kanske en bra film om du liksom jag anser att det finns alldeles för mycket skräp på TV?

Inga kommentarer: