20100325

bara...

600 ord kvar att skriva om två olika genusantropologiska teman. Sen är hemtentan klar!!! Måste bli färdig ikväll för imorgon ska jag jobba. Det innebär att jag egentligen inte hinner skriva här, att jag inte borde slösa bort en massa ord på något jag inte måste skriva. Men jag gör det ändå för det är så mycket roligare och lättare att skriva här än i det aktuella worddokumentet.

Fick SMS från älsklingen för en stund sedan, det värmer i hjärtat. Han har det bra, hade precis spelat internmatch där nere i värmen. Nu är det bara 30 timmar kvar tills han kommer hem igen min snygga, starka underbara sambo, älskling och bästa vän. Det är verkligen en lycka att ha någon som han. Någon att drömma om framtiden tillsammans med. Jag känner mig ibland ganska udda när jag går omkring och drömmer om att bli sisådär 85 år gammal och njuta av ålderdomen med min (fortfarande) snygga man. Hur man passar barnbarnsbarnen, åker på spännande resor och äter god mat!!!

Nej, nog med detta. Måste skriva. 600 ord kvar.

1 kommentar:

Linas sa...

är det realistiskt att skriva 300 ord i timmen? Jag hoppas att jag är snabbare än så...