20091228

i drömmarnas värld

Jag drömmer ständigt och jämt om framtiden. Inte för att jag inte är nöjd och glad just nu, jag älskar mitt liv, men det finns så mycket där borta i framtiden som lockar. Jag önskar att det kunde gå fort så att framtid blev nutid. Då skulle jag ha en hel skock med ungar springandes runt mig, vi skulle bo på landet i ett rött hus med vita knutar och ett stort kök.

Tyvärr så är jag ju som sagt inte där än, idag bor vi ju i en hyrestvåa mitt i stan. Men nu verkar det som att vi är en liten bit på väg... idag ringde nämligen telefonen och jag fick meddelande om att vårt bud har blivit accepterat! Det är inte på landet, och det är inte ens ett hus, men det ska bli vårt!! Där kan jag få utlopp för mer kreativitet och vi kan rota oss lite mer än man gör i en hyresrätt... (bilder kommer när pappren är signerade, men flytten blir redan om någon månad!)

Inga kommentarer: