20090302

Måndag= vågdag

Ytterligare en vecka har passerat och det var dags att kliva upp på vågen nu på morgonen igen.
Jag startade den, klev upp och den visade minus 1,9 kg. Hurra!!!!!
Tog sedan fram måttbandet som visade - 1cm både i stuss och midja.

Det är så otroligt skönt att se att det ger resultat, blir mycket enklare att motivera sig och fortsätta kämpa. Egentligen så måste jag säga att det inte är så mycket kämpa, inte just nu i alla fall. Jag äter det mesta som jag vill ha, fast lite mindre bara. Försöker att undvika kakor och andra sötsaker. Men det mesta handlar om att jag ser till att röra på mig varje dag. Mitt stegmål ökades nu iom viktminskningen så nu ska jag gå 11900 steg varje dag.

Ska ringa Jossan om en stund och kolla om hon vill följa med på vattengympa på förmiddagen idag, kanske värma upp lite i gymmet först.

Inga kommentarer: