20090210

vill ha!

Ja, det är verkligen synd att jag inte ska köpa hus nu,inser ju själv att det inte är så smart när man inte ens har ett jobb. Men jag längtar efter att bo i hus, att få renovera och inreda, pyssla i trädgården och fixa och dona.
Nu har jag dessutom hittat ett helt fantastiskt hus precis i utkanten av ett samhälle där både jag och Johan skulle kunna tänka oss att bo. Med massor av grönyta runt och alltså inte så många grannar i närheten, dessutom bara en mil in till stan och nära till bussen.
Jag älskar huset och kan sitta hur länge som helst och bara fantisera om hur jag skulle göra i ordning det, hur vi skulle bo i det huset och till och med vilka fina och goa ungar vi skulle kunna ha i det huset!!!
Men så kommer den bistra verkligheten tillbaka. Vi ska inte köpa hus nu, alltså kommer någon annan få inreda "mitt" hus, bo i det och uppfostra barn i det.


Inga kommentarer: