20090124

Nostalgi

Sitter här mitt i natten och fixar och grejar med mina bilder. Givetvis hittar jag gamla bilder som skapar nostalgi och tar fram en massa minnen. Här kommer några!


först ut är det här underbara huset som jag växte upp i, tyvärr kommer jag nog aldrig kunna flytta tillbaka.



Därefter kommer bilden på när trädet ramlade ner en blåsig höstkväll, vi trodde inte att kaninen som befann sig i buren hade överlevt, men vi hade fel.


Studenten, vad ska man säga? Vilken dag, vilka minnen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh! vilka bilder!! Jag ryser i hela kroppen! det är så konstigt att några andra bor i erat hus!?! hrm...-det känns nästan som "mitt" hus oxå! för jag trivdes ju så bra hos er! Åh jag kunde inte sova inatt! :( så nu är jag lite groggy :P jag kommer att ringa dig snart!!!!så hoppas att jag inte väcker dig!! kraaaam!!!

Linas sa...

visst känns det konstigt, jättekonstigt. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat köpa tillbaka det i höstas, men det finns väl nåt annat hus som är bättre för mig och johan säkert..
nu syns vi snart, jag är s¨glad att du vill ha mig med, jag ska göra mitt allra bästa jag kan, jag lovar!!