20080801

En rolig grej då.
Jobbade natten till idag (och nu också för den delen) så jag låg och sov hela dagen. Hade bestämt med Johan att han skulle väcka mig efter att han slutat jobba vid fyra ungefär. Brukar göra så och oftast så slutar det med att jag ligger hel eller havvaken och väntar istället efterssom jag vaknat en stund tidigare.
Så i eftermiddags flög jag upp ur sängen av något. Kommer ut i hallen och ser en hand som krånglar med säkerhetskedjan på dörren, klämmer ur mig typ:
-är det du Johan?
-JA!
- är det du?
-JA!!
så jag öppnar och släpper in honom varpå jag sekunder efter skriker helt hysteriskt:
-jag börjar jobba om tjugo minuter. hjälp. jag har försovit mig. jag börjar ju jobba!!!
johan kollar lite konfunderat på mig och efter en stund går det upp för mig. klockan är 15.40 och jag ska börja jobba 21.50. Något har slagit fullständigt slint i huvudet på mig.

Kan dessutom tillägga att jag inte har en aning om vad som väckte mig eller hur jag tog mig ut till hallen. Hela konverationen är lite dimmig.

Inga kommentarer: