20080318

pruta?

Imorgon stänger Mio, för gott, i Falköping.
De har haft rea ett tag nu, eller ganska länge. Allt eftersom tiden har gått så har de ökat rean hela tiden. Jag har vvart stamkund där under rean. Numer när jag kommer in i butiken så säger de "hej, är du här igen?"
Jo, så är det ju, jag harr varit där väldigt ofta. Vissa dagar till och med två gånger, för om jag sett något på dagen så har jag ju sedan tvingat med Johan dit på kvällen och vips så har jag vart där två gånger.
Men nu är det s sagt var verkligen slutspurt. de stänger ju imorgon. VI har sett några saker som vi vill köpa.
Så vi räknade ut att om man väntar till sista dagen, bara några timmar innan de stänger, så kanske man kan prutaså att reapriset blir ännu lägre?!
Man brukar inte ha så stor möjlighet att pruta i affärr i sverige, men det är värt ett försök. För jag kan inte tänka mig att de vill flytta med sig sakerna till Skövde och nya butiken.

önska mig lycka till och ge mig modet.
/L

(fast som en tjej sa: "modig är inte något man är, modig gör man sig.")

Inga kommentarer: