20080314

då har jag städat och diskat. så nu är jag redo för helg. eller jag måste ta ett tag på toaletten också. Ska gå och göra det nu.
fast, jag ska ju jobba i helgen så frågn r hur mycket helg jag hinner med.
Lite kanske. Jag jobbar ju i natt vilket innebär att jag sover imorgon. Men jag jobbar dag på söndag och då kan jag ju åtminstone ha lite helg från lunch och framåt imorrn. För jag sover nog inte så länge.

Lovade Emma att jag ska ringa henne, hon och Andreas kommer ju hem idag och åker imorrn. Så kanske en fika dä någon gång när jag har vaknat.
och kanske är det någon som vill hitta på något på kvällen?
Det är min helg i stora drag. helt ok faktiskt, och jag är ju ledig hela påsken!!

Nä, ner i skurhinken bara. Och sen i bingen. Måste sova lite (åh vilket jobbigt krav!) för att orka jobba inatt.

have a nice weekend!

1 kommentar:

Unknown sa...

jaha.. ja då kan jag förstå att du sitter uppe mitt i natten. ok. några planer inför framtiden?

ja, det ända du behöver göra är en bild på något sätt. som du kan ladda upp.

mm.. fast har det rätt så bra ändå nu på posten. det är bara att jag ska få ihop med pengar till hösten och gärna frizon. något jag länge ha viljat göra:P
Gud fixar det åt mig och med är rätt, de vet jag:)

/ Lovisa