20080312

angående tidpunkten för mitt bloggande..

Jag sitter på jobbet, andra natten i rad. Allt är lugnt så för att hålla mig vaken så har jag datorn igång. Jag äter även godis för att hålla blodsockret på en hög jämn nivå. Det håller lite av tröttheten borta. Bara några timmar kvar nu sen ska jag sova.

Eftersom jag jobbade även kvällen (började ca 16.30) så kunde jag inte se på fotbollen igår kväll.
Inter- Liverpool (på San Siro)
Men jag hade iaf en personlig kommentator. Johan satt vid msn och berättade vad som hände i korta drag.
Klart det hade vart roligt att se matchen, men de vann ju iaf. Torres gjorde matchens enda mål i 64 minuten och förde därmed Pool till kvartsfinal.
Hurra! Hurra! Hurra!

1 kommentar:

Unknown sa...

jaha.. där ser man. brukar sj jobba natt ibland. vart jobbar du?

jasså. synd, det är ganska lätt men lite svårt att förklara över internet:P
men jag har typ bara gjort en egen banner i photoshop, gått in på sidelemtent, klicka på redigera "sidhuvud" (din blogg rubrik). lagt upp bilden och klicka i "istället för rubrik och beskrivning". så har du en egen banner. resten är gjort i "teckensnitt och färger". du kan om du vill byta "mall" så får du ett annat utseende också.
hoppas du förstår något:P

jo, det är fint med mig. jobbar lite smått på posten, pluggar inför körkortet, letar efter mer jobb. håller faktiskt på att skriva en ansökan till ng:) är det jag gör på min vardag.

kram!
/ lovisa