20080221

jag har precis vaknat...

ja, efter att ha vilat middag alltså. Är inte middagsvila en av de största gåvorna till mänskligheten?

i mitt fall handlar det iofs om att jag ska jobba i natt och alltså behöver sova lite nu för att inte vara vaken ett helt dygn i sträck.
JAg gjorde min första dag på nya jobet igår och det var jätteroligt. JAg trivs redan med brukaren och familjen, de är underbara. Skänt också att det fungerade bra tillsammans med brukaren, det första som hände vara tt jag möttes v ett jättestort nyvaket leende och sedan fortsatte vi på den vägen hela kvällen igår.
Hoppas nu på en lika bra natt och att jag ska hitta vägar för att hålla mig pigg och fokuserad.
Ja, alltså i natt kommer det väl inte att vara någon fara, då är vi ju två och kan prata och underhålla varandra. Mwn sen då? När jag sitter där ensam i tystnad och ska hålla mig vaken igenom hela natten? Utan att väcka hela huset med mina aktiviteter.

Tips mottages tacksamt!!

Inga kommentarer: