20061126

smyghacker?!?

Jag blev för några dagar sedan kallad för smyghacker och ska jag vara ärlig så tycker jag nog att jag för det mesta har lte koll på datorer. Det brukar lösa sig när jag ska ordna något.


Men idag började jag allvarligt att fundera på vad jag håller på med. Om jag överhuvudtaget borde ägna mig åt teknikens underbara värld. Jag har nämligen suttit i en timme och försökt logga in hit, utan att lyckas.
KATASTROF... men så efter att ha fått veta ungefär 1000 gånger att jag inte finns så testade jag en gång till. Samma användarnamn, samma lösenord (vid den här tidpunkten var jag mycket noggran med att alltid skriva rätt) så loggas jag in. Som om inget hade hänt.

Och nu fungerar det.


så smyghacker eller inte? det får någon annan svara på, jag är förvirrad och frustrerad så nu ska jag ta en promenad i skogen istället


/l

Inga kommentarer: